Email marketing is het perfecte online marketing kanaal voor het opbouwen en onderhouden van een goede klantrelatie. Door een goed uitgewerkte Customer life cycle en juiste inzet van nieuwsbrieven en transactionele e-mails wordt de consument op het juiste moment benaderd.

Lead Generatie

Leadgeneratie is een manier om nieuwe potentiële klanten te werven. Om de campagne succesvol te maken en kwalitatieve leads te werven moeten de juiste fashion retailers aan elkaar worden gekoppeld. Vervolgens is de uitdaging de leads om te zetten in trouwe, converterende klanten. De juiste opvolging (een goede customer life cycle) is hierbij belangrijk.

Bikerboots

Ook benieuwd naar de mogelijkheden? Kom een kop koffie drinken met onze e-mailmarketingspecialist!

Laarsje

Customer Life Cycle

De juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon. Dat is het uiteindelijke doel. Door een goede customer life cycle kun je succesvol omgaan met de verschillende fasen waarin een klant zich bevindt en je e-mailmarketing inzetten voor een goede klantrelactie en de beste conversie.

Content optimalisatie nieuwsbrief

Content is de brandstof van elke e-mailcampagne. Je werkt nauw samen met interne afdelingen, je heb de juiste tools om gemakkelijk te meten waar de omzet precies vandaan komt en je bent altijd op de hoogte van wat er in de markt speelt.

De content wordt niet alleen gebruikt voor e-mailmarketing. Dezelfde content kan ook op andere plekken in de organisatie gebruikt worden, zoals in social-mediacampagnes, de website of voor advertenties via bijvoorbeeld AdWords. Dit draagt bij aan de herkenning en branding van je merk.

Email marketing naar het volgende niveau tillen? Wij helpen je graag op weg.