Iedere doelstelling (zoals bijvoorbeeld het vergroten van de naamsbekendheid of een stijging van traffic en omzet) kan op verschillende mogelijkheden gerealiseerd worden met SEA (Search Engine Advertising). Wij bieden ondersteuning bij het vormgeven van de strategie, het implementeren en het monitoren en optimaliseren van de zoekmachineadvertentie- en display campagnes.

Search

Door advertenties te tonen op het juiste moment bij relevante zoekwoorden kun je de vindbaarheid van je website vergroten en meer verkeer genereren. Zorg ervoor dat je zichtbaar bent op mobiele telefoons en desktops met de juiste boodschap. Zo bereik je nieuwe, maar ook terugkerende mode bezoekers.

Display

Bereik de juiste doelgroep met tekst-, beeld- en video advertenties om zo de webshop, een product of actie/evenement te promoten. Plaats advertenties in het Display netwerk, waaronder YouTube, Gmail en andere relevante fashion websites en vergroot de naamsbekendheid.

Shopping

Producten worden met prijs en afbeelding op relevante zoektermen getoond in Google Shopping. Voor de klant is het een eenvoudige manier om producten met elkaar te vergelijken, voor de adverteerder is het een manier om meer zichtbaarheid, bezoekers en conversies te genereren. Wij passen verschillende strategieën toe voor zowel mono als multi fashion brands om zo de meest relevante bezoekers aan te trekken.

Remarketing

Gebruik het Display netwerk om de twijfelende bezoekers nog eens terug te brengen naar de webshop en de mode producten waar ze eerder interesse in hebben getoond. Laat tijdelijk dynamische banners zien met producten die bekeken zijn, maar niet gekocht zijn om iemand alsnog te overtuigen. Daarnaast kan de zoekmachine gebruikt worden om advertenties te laten zien aan je huidige klanten en bezoekers, bijvoorbeeld om ze op de hoogte te stellen van de uitverkoop of de nieuwe collectie. Of zorg dat je altijd een toppositie pakt voor je huidige klanten: voor deze waardevolle doelgroep wil je immers altijd zichtbaar zijn.

Hulp nodig om SEA optimaal in te zetten in de concurrerende online fashion markt?